خرید کتاب های تخصصی

ساخت وبلاگ
واژه گرافیک از مصدر یونانی Graphein به معنای نوشتن گرفته شده است.ریشه آن در اصل به معنای (خراشیدن) (حک کردن) و(نقر کردن) است.در روشهای تکثیر قدیمی روی سنگ یا مس را با عملی شبیه خراش دادن منقش می کردند وپس از برگردانیدن آن روی کاغذ تکثیر را انجام می دادند که بفرهنگ معین: به معنای نمودار ترسیمی با خطوط واشکال. در واژه نامه مصور هنرهای تجسمی در معنی Graphic Arts آمده: انواع نقاشی و کنده کاری وبرجسته کاری برروی فلز و چوب وسنگ ومانند آنها برای چاپ که امروزه شامل طرح و ترسیم پوستر و نمودارهای خطی، آرمهای تجاری وصنعتی، تصاویر و نقوش روی جلد کتاب و نشریات وعلایم اقتصادی و راهنمایی استفاده می شود.ه آن (طراحی خطی گرافیک) اطلاق می گردید.
خرید کتاب های تخصصی ...
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : دانلود پروژه آماده افترافکت لوگو , نویسنده : Book bookstar بازدید : 279 تاريخ : چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت: 23:55

انتشارات آموت منتشر کرد: کتاب اتاق ، راوی داستان (اتاق) کودکی پنج ساله است که در اتاقی به دنیا آمده و دنیایی بزرگتر از آن را در زندگی اش ندیده است. رمان (اتاق) داستان زندگی مادر و فرزندی است که در اتاقی محبوس شده اند و فضای اتاق برای مادر سراسر شکنجه است و تنهایی، اما برای جک که غیر از اتاق جایی ندیده شرایط خیلی متفاوت است. تنها زمانی که این دو شخصیت در کنار هم قرار می گیرند مخاطب احساس می کند با داستانی واقعی روبه رو است که روابط انسانی در آن نقش مهمی دارد. برنده جایزه اورنج 2011 رمان «اتاق» نوشته «اما دون اهو» از زمان انتشار تاکنون در صدر کتابهای پرفروش انگلیسی قرار داشته و جوایز مختلفی را به دست آورده است. -برنده جایزه داستان اورنج انگلیس -2011 -نامزد نهایی جایزه ادبی بوکر سال-2010 -نویسنده برتر رمان ایرلند-2011 برنده جایزه ادبیات معاصر کشورهای مشترک المنافع گاردین: اتاق «دون اهو» نه تنها قلب را به درد می آورد، بلکه روح را نیز به چالش می کشد. ایریش ایندپندنت: قدرت شگرف «دون اهو» جدا از مهارت در داستان گویی، در نبوغ عاطفی اش نهفته است. سان فرانسیسکو کرونیک: یک محقق هوشمند به تمام معنا؛ حس برانگیز و صمیمی؛ یک تاریخ نگاری جالب علی قانع متولد 1340 (رودبار) پیش از آنکه وارد عرصه ترجمه شود، به عنوان نویسنده ای صاحب نام در میان جامعه ادبی شناخته شده بود. وی برای نوشتن مجموعه داستان «مورچه هایی که پدرم را خوردند» برنده جایزه ادبی اصفهان و برای نوشتن مجموعه داستان «وسوسه های اردیبهشت» نامزد کتاب سال جمهوری اسلامی ایران شده است.

کتاب دالان

دالان

کتاب

 
 
خرید کتاب های تخصصی ...
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : کتاب مسیر موفقیت, فروش, مارکتینگ, افزایش فروش, مشتری, دیجیتال مارکتینگ, بلاگ, قیف فروش, فروش اینترنتی کتاب, خرید کتاب, محتوا, شبکه های اجتماعی, تبلیغات کلیکی, تبلیغات, تکنیک های فروش, محتوای سبز,اثر مرکب, مدیریت, مدیر فروش, کتاب اینترنتی, رایگان, موفقیت,بازاریابی برند, بازاریابی محصول, برند, برندسازی, برندینگ, کالا, خدمات, انجمن بازاریابی بازاریابی اینترنتی, بازاریابی آنلاین, برند, برندسازی, برندینگ, کالا, خدمات, انجمن بازاریابی, نویسنده : Book bookstar بازدید : 326 تاريخ : چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت: 3:10

انتشارات ققنوس منتشر کرد: کتاب ملت عشق ، خیلی وقت پیش بود. به دلم افتاد رمانی بنویسم. ملت عشق. جرئت نکردم بنویسمش. زبانم لال شد، نوک قلمم کور. کفش آهنی پایم کردم. دنیا را گشتم. آدم‌هایی شناختم، قصه‌هایی جمع کردم. چندین بهار از آن زمان گذشته. کفش‌های آهنی سوراخ شده؛ من اما هنوز خامم، هنوز هم در عشق همچو کودکان ناشی…

روح گریان من

حذف عادت های بد

خرید کتاب

رابوک

کتاب

خرید کتاب های تخصصی ...
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : کتاب, نویسنده : Book bookstar بازدید : 328 تاريخ : چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت: 2:20

کتاب تبدیل رویا به ثروت (The reluctant entrepreneur) نوشته مایکل مسترسون می‌باشد که توسط ژان بقوسیان ترجمه شده است. این کتاب با نام دوم ” کارآفرین های محتاط چگونه بدون انجام ریسک های بزرگ ، ثروتمند می‌شوند” از سوی انتشارات نگاه نوین منتشر شده است.

خرید کتاب های تخصصی ...ادامه مطلب
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : کتاب, نویسنده : Book bookstar بازدید : 369 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 0:32

انتشارات نشر نوین منتشر کرد: کتاب 12 قانون زندگی ، هر کس در دنیای مدرن امروز چه چیزی را باید بداند؟ جواب روانشناس مشهور جُردن بی. پیترسون به این سؤال که از مشکل‌ترین سؤالات است، به طور اختصاصی حقایق به سختی به دست آمده­ ی سنت دیرین را با آشکارسازی‌های جذابِ تحقیقات پیشرفته علمی ادغام می‌کند. دکتر پیترسون با زبانی طنز، شگفت ­آور و آموزنده به ما می‌گوید که چرا دختران و پسرانِ مشغولِ اسکیت سواری را باید تنها رهایشان کرد، چه سرنوشت تلخی در انتظار آنهایی است که بیش از حد انتقاد می‌کنند و چرا هر وقت گربه‌ای را در خیابان می‌بینید، همیشه باید نوازشش کنید.

خرید کتاب های تخصصی ...ادامه مطلب
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : کتاب,خرید کتاب,رابوک, نویسنده : Book bookstar بازدید : 433 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 0:31

 منظور از تولید همیشه یک کارخانه با یک یا چند سوله بزرگ و ابزار و ادوات و ماشین آلات سنگین نیست، حتی یک فروشگاه کوچک شیرینی پزی یا یک کارگاه کوچک بسته بندی حبوبات هم تولید کننده هستند. در واقع فرآیند تبدیل دو یا چند کالا به یک یا چند کالای دیگر را تولید و کسب و کارهای فعال در این حوزه را کسب و کارهای تولیدی می نامیم.

نرم افزار حسابداری تولید

2- اگر کسب و کار بسیار ساده ای مثل یک مغازه تک فروشی با گردش مالی پایین دارید و یا توان سرمایه گذاری بیشتر برای بهره مندی از توانایی های کامل تر نرم افزارهای گران قیمت را ندارید، توصیه ما به شما نسخه پایه نوین است.

3- نسخه پایه می تواند پله ای برای شروع باشد. اصلاً نگران آینده نباشید! شما با خرید هر کدام از نسخه های نرم افزار حسابداری نوین، وارد خانواده بزرگ نوین خواهید شد و در صورت نیاز می توانید نرم افزار خود را در هر زمان ارتقا داده و از امکانات کامل تر موجود در سایر نسخه ها بهره مند شوید.

خرید کتاب های تخصصی ...ادامه مطلب
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : نرم افزار حسابداری نوین, نویسنده : Book bookstar بازدید : 359 تاريخ : شنبه 3 آذر 1397 ساعت: 0:29

کتاب مسیر موفقیت

کتاب مسیر موفقیت اثر احسان حسینی ، راز و رمز به موفقیت رسیدن افراد موفق جامعه است.

 

منتشر کرد:

 

کتاب مسیر موفقیت (Way of Success) چکیده ای از بهترین کتاب های موفقیت و همچنین تجربیات شخصی نویسنده است.کتاب مسیر موفقیت در 6 فصل نوشته شده است و شش فصل این کتاب عبارتند از:

خرید کتاب های تخصصی ...ادامه مطلب
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : کتاب مسیر موفقیت, فروش, مارکتینگ, افزایش فروش, مشتری, دیجیتال مارکتینگ, بلاگ, قیف فروش, فروش اینترنتی کتاب, خرید کتاب, محتوا, شبکه های اجتماعی, تبلیغات کلیکی, تبلیغات, تکنیک های فروش, محتوای سبز,اثر مرکب, مدیریت, مدیر فروش, کتاب اینترنتی, رایگان, موفقیت,بازاریابی برند, بازاریابی محصول, برند, برندسازی, برندینگ, کالا, خدمات, انجمن بازاریابی بازاریابی اینترنتی, بازاریابی آنلاین, برند, برندسازی, برندینگ, کالا, خدمات, انجمن بازاریابی, نویسنده : Book bookstar بازدید : 343 تاريخ : چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت: 2:35

بازاریابی اینترنتی

 

با توجه به این که تبلیغات در دنیای مجازی طرفداران بیشتری از تبلیغات در دنیای واقعی پیدا کرده است بازاریابی اینترنتی با یک سیستم منظم و صحیح ، می تواند بهترین ابزار برای تثبیت نام تجاری شما در ذهن مخاطبین باشد.

 

این قسمت شامل تمام آموزش های بازاریابی اینترنتی است که در قالب مقاله به شما دوستان عزیز ارائه می شود.

خرید کتاب های تخصصی ...ادامه مطلب
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی, فروش, مارکتینگ, افزایش فروش, مشتری, دیجیتال مارکتینگ, بلاگ, قیف فروش, فروش اینترنتی کتاب, خرید کتاب, محتوا, شبکه های اجتماعی, تبلیغات کلیکی, تبلیغات, تکنیک های فروش, محتوای سبز,اثر مرکب, مدیریت, مدیر فروش, کتاب اینترنتی, رایگان, موفقیت,بازاریابی برند, بازاریابی محصول, برند, برندسازی, برندینگ, کالا, خدمات, انجمن بازاریابی بازاریابی اینترنتی, بازاریابی آنلاین, برند, برندسازی, برندینگ, کالا, خدمات, انجمن بازاریابی, نویسنده : Book bookstar بازدید : 394 تاريخ : جمعه 4 آبان 1397 ساعت: 22:14

معمولاً رسم بر این است که #واژه‌ نامه، آخرین بخش یک کتاب درسی است. در کلاس‌های درس هم، واژه‌ها معمولاً به تدریج و در طول کلاس تعریف می‌شوند.

دلیل اصلی شروع درس برند و برندسازی با تعریف برند و سایر واژه‌های مرتبط، تعدد دیدگاه‌ها و اختلاف نظر‌های موجود در حوزه‌ی برند و برندسازی است.

هر کس به فراخور حال و روز خود، به تناسب نیاز خود، و بسته به سابقه‌ی خود، تعریف برند و برندسازی را اصلاح کرده و تغییر داده است! به همین دلیل،  مجبوریم قبل از شروع بخث‌های تخصصی‌تر، با هدفشکل‌گیری یک زبان مشترک در مورد برند و برندسازی، بحث را با تعریف واژه‌ها آغاز می‌کنیم.

آنچه در اینجا می‌بینید صرفاً تعاریفی اولیه و کلی با هدف کاهش احتمال سوء برداشت‌ها و سوء تفسیرها از مفاهیم اولیه است و هر یک از این مفاهیم، با جزییات بیشتر در درس‌های آتی بررسی خواهند شد.

خرید کتاب های تخصصی ...ادامه مطلب
ما را در سایت خرید کتاب های تخصصی دنبال می کنید

برچسب : بازاریابی برند, بازاریابی محصول, برند, برندسازی, برندینگ, کالا, خدمات, انجمن بازاریابی, نویسنده : Book bookstar بازدید : 384 تاريخ : يکشنبه 29 مهر 1397 ساعت: 9:07